Una gran amiga

Avui, remenant les opcions de configuració del meu blog, m´he adonat que tinc una seguidora que es diu Ana. M´havia deixat algún comentari i no sabia qui era. He anat directe al seu blog i...sorpresa!!! He trobat una noia de 30 anys, valenta i decidida que escriu molt i molt bé i que pateix fibromialgia, síndrome de fatiga crónica i sensibilitat química múltiple

La sensació només obrir-se la plana, ha estat la de trobar una amiga que parla el mateix idioma que jo.  Ara diré una cosa que us semblarà una xorrada, però...no pot obrir pots, ni llaunes!!! Per mi ha estat una d´aquelles coses quotidianes i tontes que m´han frustrat molt, perquè em fan sentir molt inútil. 
No he pogut parar de llegir, és extraordinaria.
Un dels principals objectius del seu blog és el de desfogar-se, com ella mateixa diu, i ho fa sense por, despullant l´ànima i deixant anar tots els sentiments. Em sembla que, com a mi, el dolor i l´esgotament li deixa els sentiments a flor de pell.
També dóna molta informació sobre les malalties i els avenços en els tractaments.
No deixeu de visitar el seu blog  "Nipiesnikabeza", us sorprendrà la sinceritat, la simplicitat i claredat dels seus escrits i sobretot el seu gran sentit de l´humor.

Molt ànims Ana!!! 
No deixis d´aprofitar les "estones bones" i quan tinguis de dolentes, convence´t que pasaràn i tornaràn les millors.


2 Comments:

Ana said...

Hola Eva, la teva entrada m'ha emocionat moltíssim, a més no podia arribar en millor moment perquè justament estic passant uns dies molt fotuts, i tinc la moral baixa. Però tu m'has ajudat a somriure.

M'encantaria recomanar el teu blog a la sidebar del meu, només dubto si posar-ho a la secció de "blogs sobre fm, sfc i sqm" o a la de "otros blogs", m'agradaria saber què penses... estoy a sus órdenes ;)

Moltíssimes gràcies per donar-me ànims i per dedicar-me aquesta entrada tan maca!!

Ens veiem per aquí :). Cuida't

Mr.writer said...

A veure que het semblen els meus blogs Eva.
www.raibueno.blogspot.com
www.mmi04.blogspot.com
www.calafellnoticia.blogspot.com