Aniversari

En aquest dia especial, vull dir-te que t´estimo. No només són paraules, les paraules són fàcils de dir i fàcils de perdre. Vull explicar sentiments.
Vull dir-te que no puc pensar en un dia, ni en una nit, sense tu,
que vull seguir compartint- t´ho tot i crèixer amb tú, i que tu ho fagis amb mí. 
Vull que veiem junts com creixen els nostres fills i com ens passa la vida, junts, de la ma. 
Vull agrair-te la teva paciència, només comprenssible amb l´amor. Sense ella, segurament no haguéssim arribat aquí. 
Vull seguir compartint el meu dolor amb tu, perquè tu em guareixes. 
Vull veure el teu somriure tots els dies i ajudar-te a somriure quan no puguis fer-ho.
Vull escoltar els teus dubtes, perquè junts els resoldrem.
Vull donar-te la meva abraçada quan necessitis calor.
Vull donar-te el meu cos, perquè en ell som un de sol.
Vull donar-te la meva ànima perquè sense la teva, no sap volar.
Gràcies per estimar-me. Estimar-me de debó, sense condicions. 
Gràcies per ajudar-me cada dia a ser jo mateixa i recordar-me com soc quan se m´oblida.
Gràcies per estar sempre, encara que no et vegi.
Gràcies per la teva tendresa, que estova el meu geni.
Gràcies per voler ser el meu company de vida. 
Gràcies per ser tu. 

2 Comments:

Anònim said...

Que tio!... i que tia!.

Pere

Natxo Rovira said...

Hola estimada Eva,

Avui les teves paraules al blog del David m'han arribat a l'ànima. Ja fa alguns dies que em trobo més serè, trobant il.lusions en el dia a dia, il.lusions en coses senzilles. Però aquesta enyorança tan bèstia sempre hi és present i necessitava dir al món com trobo a faltar al David i explicar coses d'ell. Però no gosava fer un post tan personal. I per això, les teves paraules, tan tendres, tan belles, han estat el millor retorn, i quan les he rebut aquest matí m'han fet emocionar.

I ara veig aquest post teu, on mostres obertament aquests sentiments d'amor. No sé, és tan fàcil fer-ho i molts ho hem fet difícil durant molt de temps. I és fàcil, i poques coses tenen més valor. És un escrit preciòs. D'allò que paga la pena llegir.

Et dono les gràcies i aprofito per felicitar-vos de tot cor, no per la data en sí, sinó per tot el que mostres, tot el que dones i tot el que ets.