Calvin and Hobbes


Hola de nou. Aquesta vegada escric per compartir amb vosaltres uns personatges molt divertits que a mi m´agraden molt. Van arribar a mi de les mans del Manel, gran aficionat al còmic, i des d´aleshores els busco quan necessito riure una estona. Tenim la col.lecció sencera que m´he llegit unes quantes vegades.

Són Calvin i Hobbes. Un nen de 6 anys molt especial i el seu tigre de peluix, que quan no hi ha cap adult a la vista, es converteix en el millor amic i confident del petit trasto.

Un cop entreu a la següent web, accediu a la pestanya de la "Comiteca" on trobareu una selecció molt divertida de les millors tires.
Espero que us agradi.

Cliqueu el següent enllaç Calvin y Hobbes

3 Comments:

Anònim said...

Molt bona. És la tira que, per a mi, reflexa més fidelment com un nen veu el mon. Això ho ha fet possible Bill Watterson tot i no tenir fills. Curiositat u: aquest senyor fa temps que no dibuixa, viu retirat, el que ens arriba aquí no son tires noves. Curiositat dos: no ha volgut mai que els seus personatges fossin res mes que personatges de còmic, no trobareu samarretes, ninotets, etc. Si ho trobeu, és pirata.

Francesc Puigcarbó said...

hola, ja he vist tens bloc nou. L'apunto al meu....

Francesc Puigcarbó said...

torno a ser jo, es que m'he embolicat tot sol, a l'entrada del comptador em surt el primer post teu. per cert aquest quadrat que tens amb la data més i dia, d'on l'has tret? queda molt bé.

et deixo el meu correu:

fpuigcarbo@yahoo.es

gràcies.