Ara

Mentre estic aquí, al menjador, on està muntada la paradeta d´estiu del portàtil, sento al Manel i al Pau a la cuina. Estàn preparant el sopar mentre jo escric aquestes paraules.
Els meus homes!!! M´han vist l´esgotament a la cara i no m´han deixat fer res...m´han obligat a seure i descansar.
La Marta ha anat a passar uns dies amb el seu pare i no hi és: la trobo tant a faltar. No m´acostumaré mai a deixar de tenir-la a temporades. Avui he parlat amb ella per telèfon i estava una mica agobiada, però a mida que anavem parlant ens hem anat animant les dues.
I mentrestant, aquí a casa, els meus homes em cuiden i em mimen i fan que aquests dies siguin més lleugers.
El Pau porta uns dies que té una dèria irremediable per la neteja. Es passa el dia amb un drap a la ma i passa l´escombra cada dos per tres. Mai els armaris de la cuina han estat tant nets tants dies seguits. Us recordo que només té 6 anys i juro que jo no li dic, que és cosa d´ell, que vol ajudar a que tot estigui net i recollit. Un solet que s´entretén durant hores jugant amb els seus ninos, que curiosament i no sé per què, parlen entre ells en castellà. Això sí...el nen no calla mai!!! Si no està parlant, ell o els seus ninos, està cantant o recitant latiguillos d´anuncis de la tele...Només calla quan dorm (i no sempre, perquè parla en somnis).
Des d´aquí veig al Manel que no para de moure´s per la cuina i el gos, tirat a terra tot el llarg que és, dorm com una criatura.
Semblo una espectadora que des de fora es mira l´estampa.
Bé, vaig plegant que necessito descansar una mica i vull gaudir una estona més del moment que es viu a casa meva.

1 Comment:

Natxo Rovira said...

L'altre dia vas deixar dit al blog del David, que sempre trobaré un munt de mans que m'ajudaran a aixecar-me.

També vas oferir-me una mica de la teva llum en un tema que m'angoixa i que és d'una cruesa extrema.

Quan rebo els teus comentaris al blog, és com una mimosa carícia, algú que simplement em diu "ei, estic aquí".

Eva, avui has escrit simplement com és de bonic i gratificant tenir gent a prop que ens estima quan la vida ens fa mal, quan ens sentim vulnerables...

Felicitats per rebre tant, això és perquè també en dones de manera incondicional.

Petons i ànims. Jo també intento dir-te molt de tant en tant: "ei, estic aquí"

Natxo