Hola a tots i totes!!! He estat uns dies 'out'. He patit algun brot una mica 'durillo' i m´he quedat sense connexió d´ADSL (algun dia escriuré sobre la meva relació amb les operadores telefòniques). Només vull desitjar a tothom un Nadal ple de bona companyia, envoltats de la gent que estimeu. Desitjo sobretot que gaudiu això: de la vostra gent. La resta són afegits. Jo no soc molt nadalenca, m´atabalen bastant aquestes festes en les que em toca fer algun sopar i dinar familiar a casa. Però aquest any vull gaudir cada moment sent conscient que tinc la inmensa sort d´estar envoltada de gent que m´estima i a la que jo estimo, que estem junts per ajudar-nos, per patir, per compartir, per viure plegats aquesta vida plena de petites i grans coses...
Els que em llegiu, també formeu part del meu cercle, de la meva vida, m´ajudeu i esteu a l´altre banda quan us necessito. Gràcies.

Molt bon Nadal i que entreu amb bon peu al 2009!!!

5 Comments:

txell said...

Bon Nadal!!!
Que passeu unes bones festes, amn la family, que t'estimin, et regalin, et mimin i que caigui una estrella fugaç i solucioni de per vida els teus problemes amb les operadores telefóniques, lo tuyo i el de més enllá..
un petó ( ai no!) que pijo, mua,mua!!
nu vemo..
txell

Anònim said...

BON NADAL GUAPÍSSSSSSIMA !!!!!!
smuaaaaaaacs !!!!!

Anònim said...

Bon Nadal als del "TDK"!!!

Lila, Susana i Pere.

Natxo Rovira said...

Hola Eva,

Fins avui no havia llegit el teu comentari que vas desar al blog del David el passat dia 19. I no he pogut per menys que sentir-me feliç quan he llegit tot el que dius, de com el David "continua" sent un company més de la Marta. Poques coses em poden fer sentir millor, comprovar que, a través del blog, de l'espai on jo he ubicat al meu david i que comparteixo amb ell, "continua" vivint els records de molta gent i en especial d'alguns dels seus amics. D'alguna manera, m'has fet sentir que "continua" creixent.

Gràcies, estimada Eva, per la teva sensibilitat. Llegeixo emocionat que vius aquest Nadal sent ben conscient de gaudir d'estar envoltada de tots els que estimes. Crec que és la manera més plena de viure aquests dies que poden ser emocionalment tan intensos.


Un petó (i un altre ben gran i de tot cor a la Marta)

Ana said...

Tens un bloc preciós! ...tant a nivell de continguts com a nivell estètic...
Enhorabona i sort amb la fibro!